ثبت شرکت ثبت برند 123

ثبت شرکت و برند در 24 ساعت

ثبت شرکت ثبت برند 123

ثبت شرکت و برند در 24 ساعت

  • ۰
  • ۰

ثبت برند در ایران :
ثبت برند در ایران شامل ثبت برند فارسی و ثبت برند لاتین میشود.

تذکر : برند فارسی برندی میباشد که حتما در یکی از فرهنگ های معتبر فارسی (نظیر فرهنگ دهخدا) وجود داشته باشد. در غیر این صورت برندی که مفهوم لاتین داشته باشد ولی به صورت فارسی به نگارش درآید هم برند لاتینبه حساب میاید.

روند ثبت  برند بین المللی

برخی از کشورهای عضوکنوانسیون پاریس اتحادیه بین المللی را برای حمایت از مالکیت صنعتی در راستای کنوانسیون مزبور تشکیل داده و درآن سیستم مادرید را بعنوان دستورالعمل ثبت بین المللیبرند تصویب کردند.

این سیستم شامل دو معاهده : موافقتنامه مادرید مورخ ۱۸۹۱ و پروتکل مرتبط با آن مصوب ۱۹۸۹ و همچنین آئیننامه مشترک می باشد. سیستم مادرید  درحال حاضر دارای ۸۵ عضو متشکل از کشورها و دفاتر منطقه ای میباشد.

اولین اقدام جهت حمایت ازعلامت تجارتی و برخورداری از حقوق مرتبط با آن ثبت علامت در بعد داخلی وملی طبق کنوانسیون پاریس میباشد. با نگاهی برتاریخچه این کنوانسیون درخصوص حمایت از مالکیت صنعتی در می یابیم که به منظورحمایت از علائم تجارتی درسطح بین المللی بموجب کنوانسیون مزبور صاحب علامت (شخص حقیقی یا حقوقی) باید بطور جداگانه تعدادی تقاضانامه را در ادارات کشورهای مختلف عضو به زبانهای گوناگون با پرداخت هزینه های متفاوت و صرف زمان طولانی، تودیع نماید.


  • ۹۴/۰۱/۲۹
  • nila mardani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی