ثبت شرکت ثبت برند 123

ثبت شرکت و برند در 24 ساعت

ثبت شرکت ثبت برند 123

ثبت شرکت و برند در 24 ساعت

  • ۰
  • ۰

چه مدارکی برای ثبت برند در ایران لازم می باشد؟

 

۱-  تسلیم اظهارنامه برندفقط از راه فایل الکترونیکی امکان پذیر است.

۲- مدارکی که هویت متقاضی ثبت برند را اثبات مینماید.

الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه، کپی کارت ملی

ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

۳-  مدارک نماینده قانونی: هنگامی که که تقاضا توسط نماینده قانونی (وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و…) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.

۴- 10نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر درابعاد ۱۰×۱۰ سانتی متر

۵-  درصورت سه بعدی بودن علامت ،ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دوبعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

۶-  ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط، برای مثال جواز اعلامیه تأسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی یا پروانه کسب و …

۷-  استفاده از حق تقدم: زمانی که  متقاضیان ثبت برند بخواهند به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج ازکشوراز مزایای حق تقدم (حداکثر۶ماه) بهره مند شوند باید مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف۱۵روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

۸- نسخه ای ازضوابط و شرایط استفاده ازعلامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار شناختــه خواهــد شـد کـه آن را در اداره مالـکیت صنعتـی به ثبت رسانـده باشد. که در این صورت چنانچه شخص دیگر از آن برند تجاری یا مشابه آن درخصوص کالای مورد نظر استفاده نماید تحت تعقیب کیفـری و حقوقـی قرار خواهـد گـرفت.

  • ۹۴/۰۱/۲۹
  • nila mardani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی